fredag 4 januari 2008

Nyårs löften 2008

Sen brorsan började plugga i Linköping har jag blivit väldigt sugen på att börja plugga och efter mycket velande och pratande med folk funderar jag nu över en civilekonom utbildning i Lund.
Nu skulle jag praktiskt taget sett kunna komma in till hösten 2008 om jag lägger på ett kol. Jag ska iallfall göra HGS provet och söka in och sen tenta upp mina gymnasie betyg till våren.
(Lund är känt för sina fina kiteförhållanden hahahä)

Men det kan lätt hända att jag drar till Brasilien i höst och jobbar ett år innan.
När man väll börjat plugga sitter man där och det är svårt att ta sig ur.
-Jag ska bara plugga klart sen...men jag ska bara jobba ett halvår sen ska jag resa...

Så ett utav löftena är att fixa klart mina betyg på vårkanten om det går att skriva upp dom. Gäller också att jag håller igång den här bloggen så jag lär mig skriva svenska någon gång.

Läsa 1-2 böcker i månaden.

Komma i tid.

Sätta mobe´s, slim och kgb och ha sjukt kul på vattnet.

Börja gymma så fort jag bor bredvid ett gym.

Låta 2008 bli det roligaste året i mitt liv so far.

Inga kommentarer: