måndag 22 november 2010

Summer

There is actually one exam left, physical examination, the theory part.
That's on Wednesday and then it's actually break for 11 weeks.
What am I going to do???

I've not been out for 2 months, no kiting, not surfing. I've turned nerdy.
That's okay thou, it heaps fun hanging out at uni, studying different things.

We'll have some really cool lecturers for next year, which I'm looking forward to. Units will be; neurology, evidence based practice and we are finally going to be taught adjusting. Even thou I've already been going to Gonstead evening classes. Which is a variation of the technique we are being taught by Murdoch.

How cool isn't it that my grandpa was traveling the States and the UK and learned chiropractic from different folks and then went on to develop his own technique. I mean that is pretty damn cool, especially since this was probably over 50 years ago.

2 kommentarer:

mallan sa...

Hej!

Jag fick tips om att höra av mig till dig från Adrian Kia, som jag i min tur hittade via ett Study abroad forum. Hon berättade att du pluggar till kiropraktor i Perth. Jag är själv jätteintresserad av att plugga samma utbildning och gör därför lite resarch om själva programmet och alla möjliga olika universitet. Om du har möjlighet får du hemskt gärna dela med dig av dina erfarenheter!! All info jag kan ta del av är kanon! Trivs du bra? Är det en hög standard på utbildingen? Varför valde du Perth och inte Sydney? Vilken behörighet krävs? osv. Som sagt, tacksam för all hjälp jag kan få! Hoppas att du lever livet i "down under"! Vänlig hälsning /Malin

mallan sa...

Glömde uppge min mailadress....
malinceciliaborg@hotmail.com