torsdag 21 juni 2007

Dom är så hårda


Dom är så hårda här nere.

Johan drar ut mig till stora vågbrytet och kör skiten ur mig. Jag blir så slut efter att ha kört 1h = 5000 cal. Cred Mark Shinn

Johan kör ytterligare en timme och jag packar ihop mina grejer under tiden så dyker han plötsligt upp bakom mig så jag blir lite rädd.

Känslan är detsamma som när ett spöke skrämmer en.

Han säger nått om jävla skit kite. Den har gått mitt itu när smacka våg läppen eller nått.
Han fick gå 800 meter släppandes på all utrustning och ser ut som han blivit badad i island tribe och sen rullad i sand.

Inom 2 min är det rätt lugnt och så är det näste mans tur att visa hur man lever...

Dagens kommentar av
Evelin: Johan du skulle aldrig klara dig i ett kuddkrig mot fyra tjejer

1 kommentar:

Johan Ekroth sa...

Monstervågor? Absolut! Kuddkrig? Där räcker det med bara en Evelin ...