söndag 10 juni 2007

Örfilad på Que Pasa



Igår var vi ut på krogen.
Vi började hemma i base-campet. Nån whiskey drink.

Jag hade som regel att varranan skulle vara UTAN sprit det blev mer åt 1/3 av drinkarna var utan sprit. Men hey det är good shit!!!

På Manfred´s träffade vi på Martin och John som har månads lön för att ställa upp i tre kite tävlingar per år. Skönaste jobbet ever. Han kitar hårt och hoppar över pirar och folks kitar!!!

Vidare till QuePasa där var det 90 males och 10 females. Enligt spansk sed drícker vi inhemsk öl.
Jobbigt att spanjorerna inte kan bättre engelska. Jag försöker kommunicera med kropps språk.

Well, när tre spanjorskor går förbi säger jag nått till dom och kittlar dom i sidan.
Det som händer efter kan jag fortfarande se i slow motion.

Hon drar upp vänster handen som om den vilat i ett hölster vid midjan.
Jag tror hon ska ge mig en kram men istället får jag en örfil.

Evelin går emellan och förklarar att jag är från Sverige och när vi möts utanför toaletten ber hon om ursäkt - Bad Girl

Inga kommentarer: