fredag 3 augusti 2007

Aruba ocensurerat

Nikki möter upp mig på flygplatsen efter 32 timmar på vägen. Vi är på stranden 40minuter senare och ger oss ut och börjar kajta. Inte helt hel.

Tog endel tid att anpassa sig till ön. Vi åker hem genom dovntovn. Det står gäng på trottoarerna med pistoler i händerna, vilket kändes olustigt. Nikki försöker skrämma upp mig hela tiden med historier om hur hennes kompis blev nerslagen för en cigg.
Hon försöker bara skrämma upp mig. Hey don´t never touch a carrabien girl, they vill rob you straight up.

Nu ska vi upp till poolen och fortsätta dricka öl, vi ska greja ett foto till bloggen också.

3 kommentarer:

Johan Ekroth sa...

Nej håll dig till finskor. Dom brukar dessutom bjuda mig på öl efteråt ;-)

MagicCookie sa...

ahh vad nice!!! Håll fingrarna nu i styr hihi ;-)

Vicks123 sa...

Johan vet du vad som hände i lördags? Det var nån Johan som ringde från Spanien men jag kunde inte höra något??? Vilket sammanträffande för jag snackade med Mira efteråt, jag trodde bara det var du som hete Johan i Spanien men tydligen finns det nån mer ;-)