tisdag 25 augusti 2009

Wont forget


Maste lysssna

Idag har varit en underbar dag. Har sovmorgon till halv 11.
Vaknade klockan 7 och det ar helt bla himmel. Tar inte ens pa mig natt, bara slanger in vatdrakten i bilen och surfbradan pa taket.

Kor de 10 minutrarna till Leighton beach och hoppar i. Inte manga har, 10st pa sin hojd. Alltid kul att hora efter vad de ar for nagra som ligger har ute en tisdags morgon. Alla som hamnar har brukar vara ratt lustiga (grov generalisering)

En jobbar som lecturer pa Curtin men dom har lov den har veckan, han undervisar Art. Jobbigt liv sager han och skrattar sta och visa hur man malar.
Sen kommer fina vagen, maste vart den basta for dagen och jag catchar den.

Det ar sa varmt ute att jag bara tar av mig vatdrakten, kanner hur solen steker pa mig. Satter mig utan klader i bilen satter pa musik och kor hem och fattar inte hur jag hamnade har.

Skona kanslan av att jag hela kvallen innan suttit och forberett skolan infor dagen gor att jag kan relaxa och stoppa i mig en banan. Tar en 2minuters dusch och cyklar ivag till skolan och kommer i tid...SWEET

1 kommentar:

annika sa...

ditt svin! jag är inte alls bitter;)