onsdag 3 mars 2010

Bed time

Vad hander dar hemma i Sverige?

Jag aker till Bali med nagra svenska vanner och och tjej i klassen pa fredag om 2 dagar.
Sa nice, bara surfa, yoga och ata mat ska det bli.
Har pluggat sa frenetiskt nu de 3 forsta veckorna och det kanns antligen som man borjar fa en oversikt pa det. Men har failat mina forsta 2 anatomy quizzes vilket kanns kasst.
Men har kommit langt med alla grupparbeten och fortjanar Bali for jag har iaf. suttit inne och pluggat 3 veckor i streck.

Anne drog med mig pa Bikhram yoga haromdagen, annorlunda grej.
Dom hettar upp ett rum till 40 grader och sa kor man hard yoga pa det i 90min.
Senast vi var dar inne blev Reef dalig efter halva tiden och fick bryta.

Kanns riktigt bra det har med kiropraktor plugget, shesus vad vissa i klassen ar smarta, det galler att hanga med sa bra det gar, dom kan ju inte gora natt annat an att plugga vilket ar respektabelt pa sitt satt.

Ska bli kul att se hur Bali vagorna ar, jag har gjort lite research ikvall.
Dreamland beach ska tydligen vara natt som ar battre an Kuta.

Har suttit sa lange med en labb rapport som skulle skrivas fardigt ikvall. Den ar nastan klar men kan inte fa det att stamma riktigt och andra i klassen jag ringt har liknanade problem, maste lamna in den imorgon plus en 3 dagars food diary jag gjort.
Jag at ratt bra, bara lite for lite salad sa jag var ner och kopte massa bonor och gronsaker pa burk. Mmm det blir gott for magen det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dreamland beach...det kan jag oxså tänka mig......Kan jag hänga på????
SÄPO