tisdag 3 februari 2009

Hur det rullar

Vi satt och snackade om det i bilen hem, jag Sunni och Malin.
Hur allt har blitt så bra. Vi bor 15min från två av värdens bästa kite spots.
Det blåser varje dag.

Hur kul det ska bli att få börja plugga. Jag börjar på fredag, ja 3 dagar, lul.
Var på skolan idag. Med en annan svensk som också ska plugga där. Vi var och kolla efter rum. Ska kolla på endel imon. Verkar som vi väntar att bo tillsammans. Jag och Norge.
Så jag ska hoppa in i ett hus som ligger 2min från skolan med 6 rum. Blandat folk.
Kan bli bra haha.

Ska ta bilder på skolan på fredag. Det är en dag för alla internationella studenter att samlas på. Lite introduktion och så.

Bor kvar i rum nummer 1 här på OBB. Massa kul folk här då.
Nils är nere i Albany under veckan men jag ville stanna här och kajta och fixa lägenhet sista veckan.

Inga kommentarer: