måndag 5 april 2010

Plugg break

Sitter har begravd i bocker. Pluggar anatomi for den kursen ar svarast och det ar den flest kommer faila i. Fail for mig betyder,,,ja jag vet inte riktigt pa natt satt borde det ju ga men det skulle kosta mig otroligt mycket for jag skulle blir tvungen att ga om ett ar. DARFOR forsoker jag vara serios med plugget!

Men som alla vet nar man sitter och pluggar sa ar man varldsbasgt pa att hitta pa andra saker att gora,,,tvatta, stada, skriva blogg, FACEBOOK.

Ska kopa en ny mobil om nagra veckor nar Xperia 10x kommer ut da ska jag borja ta foton och lagga upp. Just nu har jag inte ens en fungerande kamera.

Jag har blivit inbuden till en multicultural day och ska representera Sweden pa skolan. Jag har fixat en stor svensk flagga men skulle behova nagot mera. Antingen att jag teamar upp med de fa svenskar som finns pa skolan och gor kottbullar. Eller att Anne-Marte min ena roomie latsas vara svensk. Vad finns det som ar ubersvenskt?
Kanske IKEA och kopa godis

Jag har just lart mig att skriva med alla 10 fingrar, de e svin coolt och det tog mig bara 2 veckor av tvang sa om det ar nagot stavfel sa da ar det sa. An sa lange kollar jag pa tangentbordet men tvingar jag mig sjalv sa klarar jag faktiskt utan att kolla ocksa.

Faktiskt har jag jobbat en hel del och det har varit riktigt roligt. Instruera kiting maste vara ett av de roligaste jobben. Haha alla ar superstoked efter 5min.
Ska ocksa borja instruera stand-up paddle boarding nu sa smaningom ocksa aven fast jag inte testat det.

Sorry om jag inte hor av mig till Sverige sa ofta. Jag gillar er alla

Inga kommentarer: