fredag 16 januari 2009

Get this

*Skratt*
Skolan mailade mig just och sa att dom hade kollat mer noggrant på min ansökan och att jag ska få börja på kiropraktor programmet immedietly (hur stavas immedietly?)
Sweeet ass.

Resan so far...var på bra humör igår och mötte två umeåbor som hade vart i Brasilien.
Coolt att se att folk åker till Brasilien på två veckors nuförtiden.
Sen träffa jag en annan trevlig människa som ska till Equador och sydamerika och surfa i tre månader. Låter som en riktigt nice resa och farlig buuuhh Johanna.
Du kommer äga det dära. Hoppades jag lyckades skrämma upp dig med min första dag i Brazil.

Nu är jag i ett zombie tillstånd där allt går sakta.
Somnade vid 7 på morgonen på flyget och det var kallt på planet. Sov nån timme och nu är jag i Amsterdam.

På söndag kommer Seb och hämtar mig och Nils och vi ska äntligen få se woodies point.
Man har det bra ;)

Inga kommentarer: