måndag 19 januari 2009

Mandag

Igar var det Sunday Session. Alla borjar dricka vid 1 pa dagen och sa fortsatter festen till 10. Killarna kor shorts och tjejerna bikini.
I solen, sa bra. Vi kajtade till 5 dock men det var lika bra.

Igar gick det inte sa bra pa vattnet men idag gick det desto battre.
Ner vi kom dit var det myckt gas i vinden. Jag och Nils tog vara 7or och David och Sam tog sina 9or.
Det blaste ut fran stranden. Det gor att det blir valdigt platt men ocksa att om man krashar draken och den toms pa luft sa har man en valdigt jobbig situation.
Sadana saker har jag hela tiden i huvudet nar man kor i off-shore.
Efter 5min ser jag en 2-3 meter fiskrygg komma upp ungefar 10meter ifran mig.
Sag ingen fena sa det kandes lugnt.

En kille lagger upp en mobe och det taggade mig. Igar sag jag den schysstate moben nansin. Han slangde kroppen precis som om det var i cableparken.
Yeahyeah kommer in pa forsta forsoket och allt kanns sa bra, landar med handen bakom ryggen och allt. Fattar inte varfor jag inte bara tar baren.
Efter det touchar jag mina egna fingrar plus baren 3 ganger.

Sa nu kommer den sitta vilken dag som helst.

Jag har ju tranat pa den mer an ett ar. Man maste verkligen halla baren nara vid takeoff och svinga hela kroppen runt. Sa att baren naturligt hamnar bakom ryggen.
Du kan inte passa med raka armar.

/Hall kajten lagt och ha kul

1 kommentar:

Anonym sa...

Din nörd. Det är kallt och blött här.