onsdag 28 januari 2009

Murdoch

Jag var pa universitetet och gick runt idag. Sa stort det var. Runt 20 000 som gar dar.
Verkligen jattecoola saker som forsegar dar verkar det som.

Tobbe: Naturen ar ungefar som Sydney. Massa trad overallt med MASSA blad pa. Inga hoghus bara smavillor. Sa det blir valdigt stort till ytan sett men inte pa hojden. Alla aker bil overallt. Men det blir en mysig kansla med sma hus istallet for hoghus.
Idag har vi vart pa BBQ hos skane ganget.
Just ja efter 5 minuter pa vattnet gick min brada sonder igen ;(
Hatar det att dom inte kan gora en brada som haller.
Skane ganget har pajat 6 brador pa de har 3 veckorna!!!
Nils har pajat sin ocksa. AR det na kemikalier i vattnet som frater pa dom eller?

Vi har hittat en san fin lagenhet i hjartat av Perth. Det ar en kristen missionarsfilm som ager den. Valdigt fin inredd och 4600kr i manaden. 3 Sovrum allt verkar bara alltfor bra for att vara sant. Nu fick jag jut ett meddelande med massa fragar bland annat vilken religion jag har.
En skum grej var dock att dom inte ar har utan att dom ska skicka nyckeln fran China och jag kan ju tanka mig att dom vill att man ska betala i forvag och att det kanske ar en scam? Har last att det ar mycket sant.

Inga kommentarer: