fredag 23 januari 2009

News


Yes det är jag på slajdern

Okej har vart non stop action de senaste dagarna, men nu har vi nån timme innan allt börjar igen. Därför jag inte hunnit skriva. Inte ens hunnit logga in på facebook varje dag.

Nu börjar jag förstå att jag ska gå på skola. Har fixat telenummer, bank konto.
Snackat ihop mig med Sunniva och Malin. Vi drar nog ett hus i Northbridge. En studnet stadsdel med bra uteliv. Inte helt fel.
Håller på å köpa bil också. Men inte hunnit gjort det än???
Kajtingen har kommit igång på riktigt också.
Laddat några schyssta s2blinds.
Igår hade dom kickers och slajders ute som jag och Nils och en hel hög andra vad och körde på. Jäkligt skoj, vi ska dit och fortsätta idag.

Försökte komma in på Campus men det var fullt =/

Vi bor fortfarande på Hostel i dorm med åtta andra. Ikväll ska vi på boardshorts fest i Northbridge. Men nu vill jag köpa en bil yo

Inga kommentarer: