tisdag 27 januari 2009

r i ammans


Nu borjar det ju verkligen dra ihop sig.
Idag kopte jag en bil.
Precis sa ser den ut.
93 arsmodell.
19 000 mil.
9000kr
Killen skulle aka hem om tva dagar och behovde verkligen salja den.
Jag tror det var ett klipp och att om jag vill salja den imorgon kan jag nog fa 15000 for den.

Vi ska ocksa och kolla pa en lagenhet/hus inne i stan. I hjartat. 3 bedrooms.
1500kr i manaden ;D

Imorgon bitti ska jag aka till universitetet och kolla hur det ar dar. Lite nervos ar jag haha. Sa himla otroligt, allt har gatt sa fort. Det er bra.

Pa eftermiddagen ska vi kajta och jag ska gora min forsta mobe. Ska meditera mobe 10min i yoga stallning innan jag gar ut pa vattnet.

Nils rev storsta kite-slajder bygget. Valdigt otur och det kunde hant vem som helst.
Vi var tvugna att sticka innan allt skulle flyttas bort. Nu har vi fatt lite skit for det och det ska vi ha. Sorry for det. Vi hjalper till nasta gang.
Vi ater pasta 4 ganger per dag.
Vi bor just nu med Zack fran New Zeeland. Tva tjejer fran Danmark. En Aussie boy och en fran England. Och Ricardo fran Brasilien som alltid snarkar sa HIMLA hogt ner han er full vilket er varje dag. Som tur er utvecklade jag en riktigt tung somn ner jag var tonaring och ville sova pa morgonen. Men idag lyckades han vacka mig halv 6 pa morgonen. Jag borjade piska honom med min vatdrakt. Han sover under mig. Alla i rummet vaknade utom honom. Det lat som 10 hastar var i full gang under mig.
Jag var lagom sur som vanligt nar jag ar nyvaken. Han slutade till sist ;)

/Hahaha snart borjar jag skolan, ska fota och beratta hur det er.

1 kommentar:

hejsvejs sa...

Nä fy faaan vad du har det bra gubben!!! Hade det inte funnits massa shark där så hade jag nog kommit ner en sväng så småningom. Ååååhhhh saknar sydney... Dufår skriva ett inlägg om hur perth verkar i det stora hela, jämfört med sidney. /tobbe