torsdag 6 september 2007

Cumbuco

Hehe som vanligt, jag och Havard gar hem genom cumbuco, tar egentligen 10 minuter.
Idag som alla andra dagar tar det 40 minuter. Man träffar brasilianare som man stannar och snackar ghetto portogisiska med.

Alla är verkligen super trevliga och man behöver inte ens tänka efter om man känner dom sen innan, gör man inte det känner man dom efter 1 minut, gamla som unga.

Alla är verkligen hjälpsamma om än att alla försöker sma blasa en och sa.
Imon ska jag till Polisen och försöka köpa tillbaka mitt pass, lol

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med passet broh! jag lovar att komma över och tvinga till mig lite lektioner så fort skolan tillåter ;) har det dock jäkligt bra här och trivs atm så jag lider iaf inte. även om kite i brasilien inte låter helt fel :P. Love Oskar