fredag 21 september 2007

Uppdatering

1. Idag ska jag undervisa en Italenare som kom till centret igar med tva modeller.
Han är nybörjare och kan aka down wind. Han vill bli proffs pa tva timmar.
Lära sig alla termer. Hur man aker uppwind. Hur man gör en F16. Vad de bästa proffsen heter.
Han vill alltsa anlita mig för att fa koll pa kiteboarding.
Bra jag gillar folk som vet vad dom vill.

2. Igar och i förrgar var jag 2 centimeter fran at passa baren bakom ryggen sa kallad handlepass.
Jag passade aldrig utan höll kvar och gick in i en kiteloop, lyckades landa men chickenloopen gick sönder. Kan dom inte göra saker som haller???
Hur far man tag i en chickenloops hallare i Cumbuco eller i hela brasilien?

3. Dave killen som hopade ur teve rutan när Lookstocking and two smoking barrels sags.
Sa att det var farligt, jag blev nöjd, tills han sa att jag hade oll kontroll, vilket är sa sant.

4. Jag ska ringa pa lite lägenheter idag.
Vi ska bo i centrum
Jag ska ha eget rum.
Vi ska ha ute terass/balkong
Vi ska ha internet.
INTE vet jag varför man är aldrig pa sitt rum enda.

5. Juril, en blond 2 meter lang snubbe fran Holland 25 bast.
Han har verkligen huvudet pa skaft.
Han har lärt sig flytande portogisiska pa sina 4 veckor här genom en bok.
Okej han kunde Spanska innan, sa han studerade vad man gjorde om.
Han är inne pa sitt 7de pluggar ar.
Dessutom är han en grymt skön snubbe som alla de andra jag hänger med.

6. Jag ska verkligen flytta härifran om en vecka. Bor i Marios pousada.
Vi har ett ansträngt förhallande. Men vafan om det kostar 120kr att tvätta en tvätt kan han väll första om jag blir lack och inte diskar mina popcorn skalar, försöker sno mat fran frukostensom jag INTE betalar för. Använder hans dator och gömmer tunga filer pa hans skrivbord sa den ska bli seg.

Nagan som har tips vad jag kan göra mot han utan att han märker?

Han har massa fler sjuka avgifter mot mig, fattar inte om han är rasist eller natt jag är ju t.o.m 25% tysk och han är tysk som bara den som alla tyskar sa han borde ge mig lite kompis priser.

Inga kommentarer: