tisdag 4 september 2007

Jobb

Min vanliga dag nu.

Upp klockan 8
Äta frukost och checka mail med Seb* och Sergio** som är de enda som är vakna nu.
Äter min protein gröt och hushallerskan gör eggröra till mig.

Gar ivag till jobbet, gar genom byn hälsar pa alla som man ser, efter 10minuter kommer jag fram till hi life, där finns bara Jamie*** och Diego****

Pumpar min kite för att kunna klämma in en halvtimme pa lunchrasten.
Eleven anländer, hänger med honom tills klockan 10,30 da vi kör igang.
Kör till 12.30 da jag hinner sticka ut. SAe pa fan jag har blivit den som förstör saker här, igar rök brädan och 2 dagar har jag försötrt min kajt. Chohoo Johan inspirerar mig.

Vi kör tva timmar till pa eftermiddagen, sen börjar man dricka öl snacka om dagen, drar hem till pousadan, duschar och sen ner pa byn pa oranje bar och dricka ännu mer. Hem och sova och atraveis.

Jobbigt liv brukar jag tänka när jag gar pa stranden och kollar pa eleven som sprattlar ute i vattnet, jobbet nu bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja det där verkar jobbigt, få lov att gå upp på morgonen, äta, gå till ett riktigt grovarbete och dessutom komma i tid:)
Bitten

Anonym sa...

JObbigt?!
Går upp kl 0600, börjar jobba kl 0800 som du kanske minns och slutar ca 1800. Får mat eller gör själv. Byter om till blåställ och grovjobbar i källaren till ca 2030. Gonatt. Och helgerna ska vi inte prata om för då får du väl dånimpen. Hat så bra med kitningen och "jobbet".
Pappa

Anonym sa...

JA
Semester i över morgon dock =)
Ska langa upp bilder fran mitt jobb nu