torsdag 6 september 2007

Igar var det full rulle igen
Tequila race i baren.
Jag blev sa rund om foten att jag inte kunde ga.
Björn norrmannen och tva brasilianskor skulle följa mig hem.
Jag har svaga minnen av detta, vi kommer iallafall fram till pousadan.
Björn haller mig i ett polisgrepp framför kikhalet och jag ser antagligen helt misshandlad ut.

Vakten slar pa sirenen ringer polisen och väcker alla i hela omradet.
Polisen kommer och slanger ner oss i backen och kollar oss.
Portarna öppnas och alla som bor här inne star med slagträn, pepparsprej och är helt chockade.
Jag är sa drita full att jag inte klarar av att sta upp.
Mario vart jävligt förbannad.
Björn har fatt sig en basting och är bannad pa livstid.
Sen kommer Havard full som atan in när Mario och hans föräldrar och barnfamiljen äter frukost.

- youre a idiot, u can´t do like this skriker MArio.

Ni lär komma ner det blir bara roligare för var dag som gar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

dit vågar vi aldrig komma
bitten

Emma sa...

Tequila är livsfarligt!

Anonym sa...

Whoa! Du vet väl att man inte får dricka vit tequila? Det ska vara tequila gold, då har man varken baksmälla eller väcker hela grannskapet. Fast det är klart, full blir man hursomhelst...

Funderar förresten på att köpa mig en Underground FLX 132/39. Min Temavento 125/35 är slitsam i vågor.
/ Magnus

Anonym sa...

FLX är bra vad jag förstatt.
Testa den och säj vad du tycker.
Om 10 dar kommer min tribal ner =)