torsdag 6 september 2007

Dagens

Idag gjorde jag de sista timmarna med Richard, han kan nu aka 10 meter.
Sen pa eftermiddagen fick jag en Israel.
Haha dom har suttit här hela veckan och tittat.
Idag skulle en utav dom ta 2h´s lektion.
Jamie gav honom nog till mig för han insag hur jobiga dom var. För det första var han snalare en mig. Han sprang hela tiden, även när han kom in pa stranden, fast satt i baren, började han springa upför stranden, jag sprang efter med kajten, när vi kom en bit fragade jag honom om han var springare i Israe

- No, I am just trying to save money.

Haha jag gillar fan inställningen.
Well jag gav honom tva timmar med action, han om up pa bradan 2 meter flera ganger.
Imon har jag inga studenter vad det ser ut som nu, ska bli sa deilig att kita.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du har träffat din överman ha ha ha
Bitten